10 Aralık 2011 Cumartesi

summer yutmak



trilyon defa izlesem, hatta cennet cehennem ayriminda cehennemdekilere senin sececegin filmleri gösterecegiz deseler tomun konumundakilere bu filmi izletirdim sonunu cikarip, cennete gideceklere de sadece son sahnesini, ne yazik ki günümüzde bize hepsini birden damardan puse veriyorlar, sulandirip verseniz, seruma katsaniz, yavas yavas verseniz, hayir, hizli puse yapilmali..

tom " i don't want to get over her. i want to get her back."


gece vakti nereden aklima geldi, bilmiyorum..

ben karnibahari seviyorum diye o da beni sevmek zorunda degil süphesiz ama sevse, eminim cok daha iyi bir ikili olurduk..

"tom: he was in your life, so why did you dance with me?
summer: because i wanted to.
tom: you just do what you want, don't you?"

summer bitch degil ama son park sahnesi, o kadar arabesk oldum ki hakan tasiyan ciksa su an arkamdan sasirmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder