14 Haziran 2009 Pazar

domates suyu



bir arkadaşım 'hayalim buraya gitmek' demişti de hor görmüştüm. 'peh açsın gidip yemek ye geçer' demiştim. ilerde hasta tedavi edeceğimden, ne biçim yaklaşımım olduğundan bahsetti. virüs bulaştı, hacklediler beni diyip kapattım msn i.

şu saatte düşünüyorum da, hali hazırda sınavlar da yaklaşmışken, ne güzel olurdu buraya gitmek. ekmek elden su gölden. göllü bir resim de yollamıştı ama pek beğenmediğimden koymadım. göl ne ki. balık yok içinde. balık olmayan yiyecek gölü olur mu hiç. vejeteryandı galiba.

şimdi düşündüm de evde tek başına, kimse yokken, buzdolabı 8-10 adım uzaklıkta iken böyle bir yerde olmak ne güzel olurdu. domates suyu içmek için uçağa binmek zorunda kalmazdım (her gün uçağa binerim ben sabahları ki domates suyu içeyim) (yoksa uyanamam). ayrıca peynirden olduğunu düşündüğüm sandalyeyi bile yerdim. tuvaleti olduğundan şüpheliyim ki bu kadar güzellğin içinde büyük tuvaletini (afedersiniz) (söyledikten sonra af dilemek ne acayip) yapamaz zaten. şimdi daha da ilginçleşti zaten. yiyiyor ve tuvaletinizi yapmıyorsunuz. hayao miyazaki animesi gibi bir hayatınız var kısaca.

şu sınav haftası öncesi ne güzel olurdu, domates suyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder