16 Haziran 2009 Salı

yafta



dava gahan'ı bu klipte yaftalamak isterdim, demek isterdim ki 'sapık gibisin oglum, çocuk sapık, tipe bak ehe'. ama diyemedim, seslenemedim kendisine. aksine bu dansın tek yakışacağı kişi olarak seçtim kendisini.

kendimde denedim bu dansı fakat sonuçlar üzücüydü. bir mevlana huzurunda, bir dave gahan coolluğunda beceremedim bu işi, ikinci 360 dan sonra yere düştüm; başımı vurup bayılmışım, annem amonyak koklatıp uyandırmış; az daha 'tecavüzcü, bırak lan beni; olum seni dövdürürüm, sedat bilmemnenin yeğeniyim olum ben' diye bağıracaktım ki, annemmiş huzura erdim, sarıldım; freud görse sapık yaftasını yiyecek olan bendim, ucuz kurtardım.

bu fikri paylaştığımda insanların, 'gerçekten ilginç bir tespit; doğru söylüyorsun; olum ne manyakmış, aç bir daha aç, o değil olum bak altta pamela yazıyor' demesini beklerdim ama öyle olmadı. sanki herkes bu görüşte söylemeden birleşmiş de facebook ta 'dave gahan'dan başkasına yakışmayan bu dansı seven 123456789 kişi bulabilirim' tarzı grup kurmuş gibiydi.

yıktın beni dave.

yaftalamadan düşünün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder